Usuwanie filtra

Obecnie na rynku istnieje ogromna ilość firm, które prowadzą działalność w Internecie. Niestety, nie zawsze czynią to zgodnie z wytycznymi, co często wiąże się z karami w postaci filtrów od Google. Jak łatwo się domyślić, nie leży to w interesie żadnej firmy.

Filtr od Google – jak to rozpoznać?

Najłatwiej takie działania zauważyć śledząc pozycję strony w wynikach wyszukiwania, która gwałtownie zaczyna spadać i nie może powrócić na wcześniejszą pozycję. To samo dotyczy ruchu na stronie, który zaczyna również maleć. W takiej sytuacji istnieje duże prawdopodobieństwo, że strona została ukarana przez Google.


Kara? – dlaczego…

Otrzymywanie bana/filtra od wyszukiwarki Google, to w dużej mierze postępowanie sprzeczne z wytycznymi dla webmasterów Google. Wynika to między innymi z niewłaściwych działań związanych z pozycjonowaniem strony, korzystaniem z nienaturalnych linków oraz złej budowy strony internetowej.

Kara? – za co?
  • Nienaturalny przyrost linków,
  • Nienaturalne linki,
  • Niskiej jakości linki,
  • Treści duplikowane,
  • Nadmierne działania związane z optymalizacją strony,
  • Zbyt duże nasycenie kluczowymi słowami w treści,
  • Treści ukryte w serwisie i wiele innych.

Skutki filtra – poważniejsze, niż przypuszczasz.

Kary w postaci filtra, a niekiedy nawet bana, mają zawsze negatywne skutki. Wpływają bowiem na wyniki wyszukiwania oraz przyczyniają się do mniejszego ruchu na stronie. W efekcie nałożonych kar dany serwis może nawet całkowicie zniknąć z wyników wyszukiwania!
Utrata potencjalnych klientów – to dotkliwe skutki, których każda firma chce uniknąć.

FILTR GOOGLE DOPADŁ TWOJĄ STRONĘ?
Z NASZĄ POMOCĄ WRÓCISZ NA SZCZYT

Usunięcie filtra pozwala na prowadzenie dalszej działalności w Internecie, jednak wymaga zaawansowanych działań oraz podjęcia konkretnych kroków w celu naprawy zaistniałej sytuacji.

Oferta usuwania filtra obejmuje m.in.:
  • analizę linków i treści,
  • analizę pozostałych czynników mających wpływ na nałożenie filtra,
  • kontakt w celu usunięcia linków o nienaturalnej treści z odpowiednimi administratorami
  • przygotowanie odpowiednich raportów z prowadzonych czynności
  • przygotowanie stanowiska oraz odpowiedniego wniosku w danej sprawie i przekazanie go do Google
  • zaproponowanie nowych, efektywnych i bezpiecznych rozwiązań oraz ich monitorowanie

Cennik i czas usunięcia filtra

Minimalny koszt usługi usunięcia filtra wynosi 300 zł netto.

Każdy przypadek jest indywidualny i wymaga od nas odpowiedniego podejścia, poświęcenia czasu oraz nakładu pracy. To właśnie od skomplikowania problemu zależy cena naszych usług.

Proces związany ze zdejmowaniem filtra zajmuje od 3 tygodni do nawet kilku miesięcy.

Zaufaj nam – na pewno się nie rozczarujesz!