Modele współpracy dla pozycjonowania stron

Pozycjonowanie wymaga uwzględnienia wielu czynników w celu rzetelnej wyceny tej usługi. Jako doświadczona firma gwarantujemy indywidualne podejście do każdego klienta oraz przedstawienie oferty dostosowanej do jego potrzeb oraz wymagań. Zamiast stałej oferty oraz jednego cennika, dajemy szereg możliwości i rozwiązań „szytych na miarę”. Pozycjonowanie to wymagający i zaawansowany proces, można go jednak dostosować do rodzaju każdej działalności w taki sposób, by osiągać zamierzone efekty.

Wybierz formę współpracy idealną dla siebie.

PŁATNOŚĆ ZA EFEKT + ABONAMENT = Mix korzyści

Elastyczne rozwiązanie łączące opłatę ponoszoną za osiągnięcie pierwszej strony wyników wyszukiwań oraz symboliczny abonament.

Efekty – czyli osiągnięcie pierwszej strony wyników wyszukiwań. Im wyższa pozycja, tym więcej korzyści dla firmy/strony. Na wysoką pozycję i koszt pozycjonowania ma wpływ charakter danej branży, specyfika jej usług i posiadanych w ofercie produktów.

Zalety elastycznego MIX:
  • minimalny czas trwania umowy - 6 miesięcy,
  • audyt i optymalizacja,
  • monitoring fraz,
  • profesjonalne wsparcie techniczne oraz merytoryczne,
  • w przypadku braku efektów, klient ponosi tylko opłatę stałą – abonament.
  • ABONAMENT

    Kompleksowa oferta dla firm – prosta, jasna i korzystna.
    Dajemy możliwość indywidualnego ustalenia czasu trwania umowy i dostosowanie jej zakresu oraz formy do indywidualnych potrzeb klientów.

    Zalety abonamentu:

    • stała opłata za dany miesiąc – bez dodatkowych kosztów,
    • brak zobowiązań – umowę można zerwać lub przedłużyć,
    • możliwość zmiany wyrażeń do pozycjonowania
    • pełne wsparcie merytoryczne i techniczne,
    • profesjonalne doradztwo.


    Dlaczego warto z nami współpracować?

    • Profesjonalne wsparcie oraz doradztwo w zakresie skutecznego i bezpiecznego pozycjonowania,
    • przygotowanie strategii pozycjonowania,
    • specjalistyczna wiedza oraz doświadczenie,
    • analizy, audyty oraz oceny,
    • optymalizacja stron www, ich przebudowa i rozbudowa,
    • usuwanie filtrów nałożonych przez Google,
    • dostosowanie budżetu do konkretnej działalności i możliwości finansowych,
    • pomoc w wyborze najkorzystniejszej formy współpracy.

    A może marketing szeptany?

    Pozycjonowanie nie zawsze wystarcza. Co z tego, że serwis znajdzie się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwań, gdy firma ma same negatywne opinie. W ten sposób traci się wielu potencjalnych klientów czytających komentarze o firmie przed rozpoczęciem współracy.

    Marketing szeptany jest dopełnieniem pozycjonowania strony

    Pozwól nam stworzyć wiarygodny wizerunek Twojej firmy. Dzięki temu, Twój biznes dodatkowo na tym skorzysta.

Zamów bezpłatną wycenę

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Zamów wycenę